I wanna go where you go..

hej sötnosar, jnu har jag precis ätit och sitte roch lyssnar på musik i sängen. jag lyssnar på ''I wanna know you'' med Miley Cyrus feat. David Archuleta. riktigt bra faktiskt, den är med i ett avsnitt av Hannah Montana. kalla mig tönt eller vad du vill, men jag älskar det. ha. nu ska jag fkatiskt ta och tvätta av sminket, borsta tänderna och läsa lite i Om jag kunde drömma. och välja kläder tills imorgon ska jag också hinna. pallar inte ångesten på morgonen annars, haha. vi hörs kanske senare, om inte hörs vi imorgon - sov gott och dröm sött mina godingar,

pussar & kramar josefin !

låten som är i högtalarna för tillfället


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0