I just got to find that shoe..

just nu springer jag runt i huset. runt och runt som en dåre. en dåre som i all desperation (om det finns ett ord som heter så) efter att hitta mina stövlar. eller, nu ljuger jag. för att hitta min högra stövel. nu när jag städade i min skogarderob hittade jag en av mina svarta stövlar som jag köpte för 2 år sedan. använda en gång, sen var dom spårlöst borta. nu hittade jag vänstran. nu återstår bara högran, och jag ska hitta den. jag satt och funaderade på vad jag skulle ha på mig imorgon och kom fram till att jag skulle ha min American eagle kavaj och mina svarta stövlar. men dock, i all oro hittar jag ju inte den spårlöst försvunna högran. jag som skulle ha lite ''rid-touch'' över min outfint imorgon. nä, nu ska jag leta vidaren och wish me good luck,

pussar & kramar josefin !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0