Evacuate The Dancefloor, i'm going in

denna bilden blir det förmodligen framöver i slutet av mina inlägg (se längst ner).
just nu sitter jag och lyssnar på musik, smsar och njuter av att jag inte har några läxor. jag och alle sticker kanske in till höör sen eftersom jag behöver godis till imorgon. ska ju på hemlig utflykt vilket ni säkert har sett att jag har skrivit innan. satt precis och funderade på vad man skulle ha på sig. sarah (gympaläraren och även känd som lovisas mamma) sa att vi skulle ha sköna kläder. men vi skulle inte vara ute, skönt.

men nu ska jag ringa ett samtal sen kommer väl alle snart,
vi hörs senare och ha en skön kväll! pussar & kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0