Dagens osociala jäkel

hej sötnosar, jag har haft fullt upp idag. eller, egentligen har jag inte gjort så mycket. vi slutade ju som vanligt 10 i 3, sen hade jag utvecklingssamtal, och det var skönt att få det gjort. eftersom alla andra redan har haft det. efter skolan har jag bara myst. jag har kännt mig allmänt osocial. har tappat bort mobilen igen, smarta jag. (därför svarar jag inte på mobilen!). jag har läst, och läst och läst. boken börjar faktsiskt bli bra nu. efter 200 sidor. jag ska försöka göra några inlägg senare, eller det är såklart ett måste. vi hörs sen,

lediga imorgon, cannot getting better !
eller jo, om vi slapp bokrecensionen på onsdag.
(så nästan bäst).

ha en mysig kväll tills vi hörs senare,
pussar & kramar !


haha luggen lever ett eget liv idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0