CROWDED.. CROWDED!

hejsan, nu är jag hemma från malmö. först stack jag och pappa till ikea och fixade belysning till köket. både jag och pappa hatar att gå länge inne på ikea. (okej, det är kul om man ska handla till mig, såklart). vi skulle bara in och köpa dom grejorna mamma hade skrivit ner och ut igen. men så mycket folk. så jäääkla mycket folk. och alla gick sååååå himla sakta. det enda pappa gick och sa var, går dom saktare trillar dom väl snart..
efter många timmar inne på ikea stack jag och pappa och käkade hos farfar. sen hem. äntligen hem. jag har varit så himla trött hela dagen så det var superhärligt att komma hem. ikväll blir det att kolla på parlamentet och sen i säng. kommer inte att orka mycket mer än så. nä slut på det roliga, vi hörs senare gullongar

jag tycker denna är så himla skön, Over my Shoulder - Mike and the mechanics



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0