Autumn season

hej folket, hemma igen. har ju varit hos morre o moffe och käkat. eftersom inte köket är klart lever vi på mackor och pizza. fast, jag klagar inte. men det ska bli riktigt näjs när det är klart. har förresten 100 sidor kvar i boken, så jag ska snart sätta mig med den. orkar inte ligge och läsa enda ut till småtimmarna. just det, skulle skriva 5 frågor till författaren också. vad frågar man en författare? ja, vi får se vad jag kommer fram till.

göras innan john blund kommer fram:
- välja kläder tll imorgon
- packa väskan
- läsa boken + skriva frågor
- kolla på tv
- råna kylskåpet på proviva

dagens giva me give me give me
1. svart klänning 249:- (avtagbara axelband) h&m
2. oversizeskjorta 300:- topshop
3. mjuk kofta 280:- topshop
4. stövlar gant 2200:- scorett
5. väska med nitar 349:- gina tricot






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0