Åh åh, det är skönt att va naken !

hej gollungar ! hemma nu efter en lång ''skol'' dag. har varit riktigt kul. åkte med bussen klockan tjugo över 9, och sen vidare till karlskrona. där väntade boda borg. ja, jag behöver ju inte säga vem som vann hela alltet, det kan ni förmodligen lista ut själva. i mitt (vannar)-lag hade jag lovisa blomstrand, snabb och kvick. jakob sauer, lång och vig. oscar carlzon, bjässe med stor danstalang. johanna hyllander, kvicktänkt och liten. perfect match. bussresan var jävligt kul. den hem då, den dit var lite dryg. mådde illa och var yr. men den hem var det sing a long jao. men nu ska jag ta och duscha, sen blir det sängen ganska tidigt. riktigt sliten. men vi hörs såklart senare !

ska sno lite bilder av Love sen så ni får se hur tokigt det kan bli.
pussar & kramar !


Kommentarer
Postat av: Carl

jag ägde på hemresan :D

2009-11-12 @ 18:38:26
Postat av: rebecca

fyfan vad kul det var :D

och hemresan ägde ju allt ;) <3

2009-11-12 @ 18:54:54
URL: http://lifeofhagnerydandgiertz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0