A moment like This

hej sötnosar ! snart sticker jag till josse. där finns även sara och ikväll blir det lan, musik och förhoppningsvis skräckfilm. under hela denna dagen så har jag inte gjort något vettigt, alls. bara legat i sängen och lyssnat på musik. eller, jag kollade på film innan med pappa och sara. eftersom vi inte har ngt kök just nu (renoverar) blir det ingen riktig mat hemma, bara pizza och mackor. fast, det är inget fel med det haha. och idag när pappa och moffe skulle börja skruva ihop det idag, upptäckte dom någor jävligt störigt. hela bänkskivan var för liten. ikeas fel. igen. innan skickade dom 2 kök så det strulade jättemycket, och nu detta. och det värsta är att det kommer att dröja 7 veckor, alltså efter jul innan vi får bänkskivan. så vi kommer inte ha ett kök förrenst dess. STÖRIGT.

men nu ska jag sticka till josse, vi hörs senare ikväll !

pussar & kramar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0