2½ men - Charlie

hej bloggen. hah, nu är det hannah montana på disneychannel så jag hinner inte skriva så mycket. kom hem från skolan för ungefär en timme sen, och det har varit ritkigt chill. började med tyska, matte, sen so och sist mentor. dagen har gått snabbt och vi slutade tidigt. ganska, mycket läxor tills imorgon. fysik, läsning. matteprov och inlämning av boken, vilket motsvarar att jag ska läsa 160 sidor idag. men jag tar det chill, det är skadligt att stressa. lär er det, hellre ett steg fram och två steg tillbaka än at springa genom livet. nä, nu ska jag kolla hannah montana så vi hörs senare - ha en skön tisdag !

pussar & kramar josefin

bästa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0