When you call my name !

hej folket! förlåt för inget inlägg igår, men uppsatsen killed me softly. blev riktigt nöjd med den, nu får vi hoppas att sandra blir lika nöjd. vilket jag tvivlar på eftersom hon inte verkar gilla mig haha. vi hade bara 2 lektioner idag, tyska och engelska. tyskan gick snabbt och likaså engelskan. vi kollade bara på början av någon film. sen stack alla nior till berga för att kolla på lite olika progrma. nä, tror inte det blir berga för mig. eller, jag VET. man fick välja 2 program man skulle ääfördjupa'' sig i. jag (med vänner) kollade på hotell och restaurang och bygg. intressant. mycket.

efter skolan stack jag in till höör, mötte mia och sen blev det gymmet. och nu kom jag precis hem. engelska, tyska och kemi tills imorgon.

på fredag blir det till kalle och sen på söndag blir det bio och äta sushi med farfar. jag fick bestämma film, haha jag tror faktiskt att jag vill se new moon. igen.. världens bästa film. det kommer att bli farligt för mig att köpa den, och ni kommer se ännu mindre av mig...

vi hörs senare! pussar & kramar josefin






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0