Vi äro små humlor vi..

bzz bzz. (lyssna på låten där nere!)

ja, haha denna dagen har varit riktigt skön. jag, erika, sofi och love har bakat pepparkakshus hela dagen. det har varit en experience, ja. för dom som inte vet har vi haft tema-dag idag (hela skolan) och alla fick välja typ för 1 vecka sen vad man ville göra idag. man kunde välja mellan att baka då som vi gjorde, spela tomtefotboll, pyssla eller kolla film. på bakningen tror jag att det var ett lag från varje klass, och vårt lag var för 9B då. vårt lagnamn var de tre vännerna och sofi. haha, allt var uppochner i vårt kök. glassyr, godis och dekorationer - över allt. jag menar det. men vi var glada ändå? det var helt sjukt. jag (haha, eller erika) sprillde smällt socker på mina uggs, och på min vita tröja. en ordentig fläck. men jag menar, var det inte värre än så? vi hade riktigt kul iaf. i början var vi helt seriösa sen spårade det ut. totalt. men vi vann ändå? eller, där var 4:a vinnare och vi var en av dom. vårt dåg godast ut. ni anar inte hur mycket godis vi hade på vårt. men vi ska ju äta det imorgon med klassen så det kommer förmodligen smaka godast.
det var rester på luchen, blä fy och usch. ingeting passade ihop. ändå misslyckade idag.
efter skolan stack jag in och tränade med mia. det har varit riktigt mycisgt väder hela dagen. solen har skinit och det har varit minusgrader. en perfekt torsdag. önskade att varje torsdag kunde vara såhär bra. dessutom slutar vi imorgon, och det gör det inte det minsta sämre.

jag ska försöka tvinga in love på msn sen (hon hade kamera meed sig idag) så ska ni få se vårt pepparkakshus, för det vill jag verkligen att ni ska!


nu ska jag duscha och basta. vi hörs senare!

pussar & kramar från eran egen mjöliga josse

du har redan lyssnat på låten som jag bad dig om va?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0