Shut up Shellie !

hej folket! nu är jag hemma. har ni varit hemma på ett tag. eller, sen igårmorse haha. ígår blev det mys med kalle och vi stack till älvkullen och kollade när kabbe spelade. missade dock idol, och jag har hört att tove åkte. vad tycker ni om det? jag tyckte att det var bra. jag gillar både calle och erik mer. efter kalle stack jag till mormor och morfar. vaknade alltså där, och sen stack jag och mia och tränade vid 11. sen kom familjen till mormor och morfar och vi käkade och så. sen stack vi hem och alla fixar sig, för vi ska iväg till familjen hedman. vet inte om det blir fler inlägg ikväll men vi säger vi hörs!

pussar & kramar

jag, sara och vilda-shellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0