Santa baby..

godmorgon gott folk! idag vaknade man hyffsat tidigt och man vaknade upp till en blå himmel. det sätter verkligen fart på dagen, om det är dåligt väder vill man bara ligga tills det blir mörkt ikväll. jag hoppas upp och åt frulle och sen duschen. skulle egentligen träffa kalle ikväll men han skulle ha gäster. så det blir ikea med mamma och pappa, ''jättekul''. imorgon blir det träning med mia och sen börjar en ny vecka.

som ni alla vet vann erik igår. jag ville att calle skulle vinna men jag tror definitivt att man kommer se mer av dem båda två. men erik var värd det, det var han verkligen. men jag stör mig så himla mycket på en grej. hans flickvän som kom upp på sceenen. det var fint när hans pappa kom upp snabbt och kramade honom och sen tjejen. inget emot att hon kom upp med hon stod ju där uppe i minuter. och tog hela uppmärksameheten. haha, som jag gnäller men det var så himla störigt x)

nä, nu ska jag gå och föna håret och fixa mig.
vi hörs senare mina sötnosar!

pussar & kramar eran josefin


idolvinnaren 2009
i videoinlägget finns en hälsning från kiss och erik sjunger run to the hills


och en av mina favoriter, the show must go on



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0