''Movin' my hips like Yeah''

nu har jag varit ute och haft snöbollskrig (hon ser faktikst inte så oskylldig ut i verkligheten som på bilden). jag vann såklart. nu ska vi göra varm oboy och mysa vidare. endast 3 dagar till jul ju. jag ska nog också försöka göra en brasa sen, önska mig lycka till. men vi hörs senare sötnosar,

förresten, det är himla fint väder ute och jag tycker alla ni ska resa rumpan från stolen nu och ut och gå en promenad. känner sig helfrisk när man kommer inte sen igen och oboyen smakar mycket bättre.

pussar & kramar josefin !

lillasyster sara vs..

storasyster fiffi.

haha lovis hade det lite svårt att komma fram !

snön glimmade fint i solen


Kommentarer
Postat av: rebecca

härliga bilder sötan :* <3

2009-12-21 @ 16:03:31
URL: http://hagnerydochgiertz.blogg.se/
Postat av: maddääh

riktigt fina bilder :)<3

2009-12-21 @ 16:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0