Mina favoriter

nu har jag precis ätit pizza med familen och kollat lucia på tv. jag funderar på att packa inför imorgon så har jag det klart sen sova. skulle varit riktigt skönt. nu är det bara några timmar kvar tills den sista veckan börjar. vi ska bada någon dag och bygga pepparkakshus med erika sofi och love på torsdag tror jag. skönt att slippa riktiga lektioner.

mina favoriter

''It takes a second to say I love you, but a lifetime to show it.''

''Love is like the air we breathe. It may not always be seen, but it is always felt, used and needed''

''The love we have it's God's gift to us, what we do with it is our gift to God''

''I'ld rather die tomorrow, than live a hundrets without knowing you''

''Love can sometimes be magic, but magic can sometimes.. just be an illusion''

''Trying to forget someone you love is like remember someone you never met''

''The best thing about me is you''

''If I has to choosen between loving you and breathing, I'ld use my last word to say I love you''

vilken tycker du är finast av dom?
ska använda den till en sak isf,
kommentera gärna!


Kommentarer
Postat av: Lovisa (:

Denna är också gullig:

Love is the greatest feeling

Love is like a play

Love is what I feel for you each and every day.



Jag älskar dig Grevinnan (: <3

2009-12-13 @ 20:29:02
URL: http://hagnerydochgiertz.blogg.se/
Postat av: madde

från bless the broken road väl? :)

men dom är riktigt fina <3

2009-12-14 @ 20:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0