MERRY CHRISTMAS

hej folket, nä jag vet. jag ska skämmas. jag har inte varit så himla aktiv de senaste 2 dagarna. men jag har faktiskt bra ursäkter. i tisdags blev det julstädning. och där hade man inte tid med nååågot annat. och igår hade vi släkten här på en tradition. vi äter lutfisk och fläskestej varje lillejulafton. men jag ska bättra mig idag. det är faktikst lite sorgligt, för jag har inte varit ifrån bloggen såhär länge innan. och det känns inte alls bra.

idag är det julafton! och tomten kommer. jag och kalle ''firar'' även en månad idag, grattis till oss haha.
jag önskar mig inget speciellt, jag blir faktiskt glad för det mesta. men inte som förra året. mamma och pappa hade slått in ett par smuttsiga strumpor som jag hade lagt på toaletten. jag blev inte superöverväldigad. men nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig fräsch, det är faktiskt jul!

men vi hörs senare och jag kommer med bilder, så var inte oroliga

jag önskar er en superhärlig jul, massssa kramar från josefin!



Kommentarer
Postat av: maddääh

god jul älskling!

& grattis till er :D<3

2009-12-24 @ 13:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0