MÅNDAGSMYSSS

godkväll vänner. igårkväll blev en riktigt lyckad kväll med gamle farfar. vi skulle gentligen äta sushi, men vi var så hungriga och den restaurangen vi skulle äta på hade stängt. asså den hade lagt ner. men vi stack snabbt coh hämtade biljetterna på filmstaden sen gick vi och käkade på italia. en av mina favoriter. det blev stenugnsbakad pizza och tiramisú som dessert. det gick ner det också. fast, jag hade längtat efter det så mycket. men det får bli en annan gång. idag har jag bara softat, inte gjort något vettigt alls. jo, läxorna är ganska vettiga och dom gjorde jag ju trots allt. kemiprov på torsdag, biologi-inlämning på onsdag, matteläxa tills imorgon. (fast man får lämna den på onsdag så det gör jag). nä, nu ska jag chilla vidare, vi hörs senare!

pussar & kramar

mmmmmmm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0