Lucia / Födelsedag / Snö

igår blev det ju ikea med mamma, pappa och sara. riktigt kul blev det faktikst. ni anar inte hur roliga och knäppa mina föräldrar är, samtidigt. jag hade datorn i bilen, provade det nya mobila. det funkade bra, wie.
efter ikea stack jag hem till kalle, kollade på new moon och andra filmer, myyys!

pappa hämtade mig från kalle imorse och vi stack till boijertz och handlade frallor. det blev söndagsmys med mysig frukost med familjen. det har varit en ritkigt mysig söndag. snön singlar sakta ner och lägger sig på hustaken. jag och sara sitter i soffan och lyssnar på musik och sitter med varsin laptop. snart börjar en disneyfilm och den ska vi se. nu är det totally spies och det är naaaajs.

har passat sara sen 14, och mamma och pappa kommer vid 18 och då blir det pizzamys. köket är ju ännu inte klart så det får bli hämtpizza.
har varit trött hela dagen och uppskattar verkligen att det inte är mycket kvar av skolan. men vi hörs senare

- idag är det den 13, alltså luciaa
- idag är det den 13, alltså cornelias födelsedag! grattis hjärtat
- idag är det den 13, alltså idag föll första snön!

pussar & kramar josefin

bilder från bilen igår :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0