Life is, life is, life is good.

nu har jag käkat, duschat och fixat mig. jag väntar nu på pappa, han ska köra mig till josse. dagens dresscode blev vit långärmad från bikbok, halvblanka leggings från lindex, kofta från gina och burberry halsduk. asseccoarer till detta blev endast vita pärlörhängen och benvita knästrumpor. jag är riktigt sugen på att ta mina nya älsklingar från dinsko, men jag tycker att dom får ha premiär på nyårsafton. så det får bli mina älskade uggs, dom är också sköna i detta kalla vinderväder.
jag tar med kameran till lund, det är ju så fint väder så det är värt att ta lite bilder.
filmen som vi ska se heter old dogs, för den som så ivrigt ville veta.

vi hörs senare, pussar & kramar från josefin!


älsklingshalsduk mmm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0