Korvkalas.

hej folket! idag har jag faktiskt hunnit med ganska mycket, och på den lisan finns inte bloggande. har inte gjort ett enda inlägg idag. änsålänge.. för här kommer ju ett. hihi.
nä, back to bussiness. har massa biologi tills imorgon och kemi tills på torsdag så jag pluggar sönder. fast, jag är snart klar med biologin så det är soft. efter skolan stack jag in till höör, jag, erika och sofi stack till ica och handlade fika. sen delade vi alla på varandra, sofi skulle till sin farmor, jag skulle träna och erika skulle klippa sig, hoppas det blev bra gumman! fast, det blir det alltid.
jag slutade ju tidigt idag, klockan 13. vi hade tyska, matte och tyska. håla på tyskan, ritkigt chill. hoppas inte benny är där imorgon heller.

efter skolan stack jag ju direkt in till höör och tränade och solade, sen direkt hem. var väl klar där vid 16, och sedan dess har jag bara chillat, kollat på dc och pluggat. nu blir det korvkalas med familjen, köket är ju ännu inte klart. håll tummarna för att det blir klart snart. dettabörjar bli jobbigt, jag lever på proviva och mackor. fast, det är inte något fel med det.

nä, vi hörs sen allihop!

pussar & kramar eran josefin, finfinfin utan smink.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0