Kjell kriminell

blev shopping med lilla mamma igår. blev köpt ganska mycket. koftor, tröjor, linnen, strumpbyxor, underkläder och accessoarer. skulle egentligen hitta stövletter också, men hittade inga som vad värdiga av att bäras av mina fötter. nä, men dom jag ville ha fanns inte i min storlek. bajs.

snart är det jul, någon som är pepp? hmm, funderade på att skriva en önskelista sen. på den ska det stå stövletter från scorett, burberry perfym, och kläder. mamma vet vad jag gillar så det är hon som shoppar och pappa går bredvid och håller kassarna.

förresten, denna gymnasiemässan vi var på idag gjorde mig bara ännu mer förvirrad. allt var så himla vuxet och tråkigt. dom visade inte direkt en bra sida utåt från bregaskolan. skitlånga avstånd mellan allt och dom gjorde inte sitt yttersta för att locka ungdomar precis. borring.
funderar skarpt på att gå på Nti. eller polhem, eller Lbs. ååh varför ska det vara så svårt? nu blev jag tom lite intresserad av att gå frisör, det kan vara jävligt kul och samtidigt tycker jag det är kul med stylist och sånt. den vill jag bli arkitekt. men då måste man gå nv och det pallar jag heler enkelt inte. sydn att man bara lever en gång, och synd att man föddes som blondin! haha, nä så dum är jag faktiskt inte. jag har bara väldigt mycket beslutsångest. jag får beslutsångest för minsta lilla grej, och i detta beslutet om gymnasie, hur fan ska jag kunna bestämma mig? wish me good luck.

INTE BERGA IAF

haha bilden är på mig och jossa när vi var små, inte lite söta va?
(www.joosephinealm.blogg.se)




Kommentarer
Postat av: jossa

SEXIG

2009-12-03 @ 17:19:19
URL: http://joosephinealm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0