Keep shining, keep smiling

hej folket! detta har varit en riktigt bra måndag. inte närgra superseriösa lektioner. imorse hade vi först svenska och då kollade vi på ondskan och den är bra så det var ju självklart roligt. sen hade vi matte och krestina var inte där så vi hade vikarie. det var hans som var vikarie, men han inte på lektionen så vi spelade bluff som vanligt. sen hade vi lunch. kanske räcker om jag säger tapetklister, vissa fattar iaf?
efter ''lunchen'' hade vi so. vi kollade på lite filmer som 9:orna på sätofta gjorde vt 09. vi hasde även betygsnack och det blir samma som förra året. dock kunde jag inte höja mig i historia som jag ville, från g till vg men vi har inte haft någon historia alls. efter son hade vi gympa och slöjd. det gick snabbt och båda lektionerna var faktiskt roliga. lyckad måndag allesammans

- efter skolan stack jag direkt hem, inga läxor så det har varit fedenäääjs.
- jägers på fredag med josse, längtar riktigt mycket
- bada imorgon med alla nior sen gymmet
- baka pepparkakashus i skolan på torsdag
- fredag - the end

just nu sitter jag i soffan och njuter. njuter av lukten av brasa och jul. kollar på tv med mamma och träffat mitt akvarium på happy aquarium. och camar med josse sauer. med rockstjärna

vi hörs senare gott folk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0