Fridaynight pictures

här kommer dom efterlängtade bilderna som är tagna innan jägers. vi tjejerna hade suuuperkul. tack till josefin sauer, rebecca hägneryd, lovisa giertz, mia jönsson och erika mårtensson! mina platt-dansare. plattan var vår.
bästa jägerset på riktigt länge. synd att musiken inte var någon höjdare, men skit i det när sällskapet överglänser allt.

men nu kallar duschen och bastun piper klar
ha en super söndagskväll

pussar & kramar josefin !


jag älskar er

haha lägg märke till min ständiga pose med handen

för söta för att vara sant

Kommentarer
Postat av: rebecca

haha, de värsta bilderna såklart :(

wääh



hihi, men det var så jäkla jul, bästa på länge! :*

jag älskar er <33

2009-12-20 @ 20:47:03
URL: http://hagnerydochgiertz.blogg.se/
Postat av: Lovisa (:

asså tack så sjukt mycket! Seriöst de bästa jägers på länge, + väääääldigt charmiga bilder! <3



Vi måste verkligen göra detta igen, jag älskar er töser! <3

2009-12-20 @ 22:49:57
URL: http://hagnerydochgiertz.blogg.se/
Postat av: josefin

håller med! det bästa jägers på länge, eller var det det bästa? ;)

bilderna är över seriösa och sexiga. i love u <3

2009-12-21 @ 12:32:54
Postat av: erika

TACK SOM IN I BOMBEN FLICKOR.

det var seriöst sjukt roligt.

vi ägde plattan men musiken sög.

måste verkligen göras om.

älskar er <3

2009-12-21 @ 12:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0