Calle vs Erik?

nu är det fredagsmys med pappa och sara. mamma jobbar och alle är på lan så det fick bli vi resten. vi myser och trycker i oss chips och dippa i stora lass och njuter av idol. båda har varit riktigt bra idag. nä, bäst. verkligen superduktiga. jag börjar tycka mer och mer om calle hela tiden. han har en ritkigt skön stil.

idag var det lucia i skolan och vi gick först för skolan och sen stack vi, en liten grupp och sjöng för patienterna på bosjöstrand. efter det var det so, och johanna reovisade. och hon fyllde dessutom år idag, grattis sötnos! sen kollade vi på lite filmer. sen återstod bara bild och musik. på bilden hände inte så mycket, började med en uppgift och lite betygsnack. sen musik, och där gjorde vi inget annat än musiksnack.
efter skolan drog jag in till höör och mötte mia. under omständigheter dock. bussen var fullproppad som vanligt, men vanligtvis brukar vi inte bli tvingade att gå av bussen av bussföraren. men den sure gjorde det. jag, erika, emely och ett helt gäng till blev tvugna att gå av. men mange ställde upp och körde några, och bland de några var jag. så tack mange!

jag och mia stack och köpte fika på ica och sen blev det träning. tack för idag min älskling!

(kalle skulle inte till sin stuga denna helgen så jag ska till honom imorgon, wiiie)♥

pussar & kramar eran josefin!



calle eller erik? jag vet faktiskt inte vad jag tycker, dom är grymma båda2.


Kommentarer
Postat av: maddääh!

ERIK ERIK ERIK :D <3

2009-12-11 @ 22:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0