Bob Marley - No woman no cry

dagens låt för vi ju inte glömma även om klockan är kvart i 24. självklart är det inte försent. just nu ligger jag i min säng, käkar poppe och inte gör något vettigt alls. lyssnar på musik förståss, och det är mer än vettigt. imorgon blir planen att gå upp ganska tidigt. inget sovande till 12 imorgon. går väl upp vid 10 och duschar. sushikväll med josse i lund och sedan bio. supermys kommer det att bli. senast jag åt sushi kommer jag inte ens ihåg, men jag vet att jag älskar det. jag kommer ihåg när jag var i usa första gången (2006) då julia hedman var med, det var första gången jag åt på en riktigt fin sushibar. jag saknar det, jag saknar oss.

nu ska jag sova, vi hörs imorgon allihop. sleep tight
pussar & kramar eran josse

+ jag saknar min älsklingskalle



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saknar oss

2009-12-29 @ 01:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0