29 DECEMBER

godmorgon folket, en dag närmare 2010. hur känns det? för mig känns det superbra. 2009 har vaerkligen varit ett bra år, massa härliga stunder med både familj och vänner. men inget emot var 2010 kommer att bli! hoppa ni följer mig under 2010.. ;)

klockan är nu 10 och jag ska snart hoppa in i duschen, käka frulle och kolla på dc. (disneychannel) för er som inte vet. sen bär det av till tågstationen där man möter josse. kommer bli myspys idag.

det är riktigt fint väder idag, solen skiner och förhoppningsvis ska vi slippa regn men lite snö hade inte skadat. ska det vara viter kan det väl vara det på riktigt? jaja, nu ska jag sätta fart och göra mig klar så jag kan se riktigt mycket dc, vi hörs senare!

gäspiga pussar & kramar josse!

det fick bli en söt bild på sara,
hon är inte riktigt såhär glad när hon måste gå upp på morgonen haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0