DANISH DESIGN // G&C COLLECTION

För ett par sedan överraskade mamma mig med denna lilla asken ovan och kommer från danska inredningsföretaget G&C. Den står fint på min fönsterkarm och bara är sådär sockersöt hela tiden.
Breaking Dawn, 07:50. Påväg in till tåget åker jag alltid förbi en lite speciell bit av Ringsjön, den är nämligen helt olik dag för dag. Idag var nog den dagigaste av alla dagar! Lyckades klicka ihop ett ordentligt gäng häftiga bilder.
Ah, ursiken en liten fredagsmorgon i oktober
 
Av med kläderna, dyk under täcket, klicka igång låten och andas ut. Andas in. Och sedan ut, djupt. Det är min fredagsritual, eller kanske snarare manöver. Från stress och måsten, this friday is made for healing. Och massa chilledill med en stor seriös ostbricka till, snacka om att jag har ätit som det vore min livs sista kväll. IDag har det varit fredagsmys på riktigt, och imorgon är det en ordentlig jäkla sovmorgon som gäller. De två senaste bilderna klickade jag fram imorse påväg till skolan. Min lärare frågade ifall hon fick använda den första som bakgrundsbild (rätt-fett-nöjd). Nu är det några timmars allvarligt mys som ligger föröver och KRAM på er mina hjärtegull. En riktigt hård och varm en. 

Kommentarer
Postat av: Britt

Åh så duktig du är! Den understa bilden blev också riktigt bra. Good job guurrl!

2012-10-13 @ 21:17:32
URL: http://brittalicious.blogspot.com
Postat av: Erica

Himla fina bilder Josefin! :)

2012-10-16 @ 23:09:21
URL: http://midnattsgator.devote.se
Postat av: Bruchan!

Så förbannat fina bilder ! :D Puss

2012-10-19 @ 03:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0