BACK TO FIFTEES with LOVELY EDLINA


//färdigstylade, vackra Edlina! Innan plåtningen blev dagens modell Edlina Adolfsson sminkad ochs tylad hemma hos en tjej som heter Natalie Alexandra Pareira i hennes salong. Dagens tema för hela shootet va back-to-fiftees/romantiv/natural-beauty. Bilden ovan knäppte jag snabbt med mobilen innan vi skulle kila iväg, hennes håruppsättning syns inte så tydligt på denna bilden men jag ska lägga upp bilder från plåtningen inom kort.

fotograf Caroline Göransson
modell Edlina Adolfsson
assistent/praktikant Josefin Hey (jag)
styling Natalie Alexandra Pareira

Fenn alltså, denna fredagen har verkligen flugit iväg som en fis i isig mars-vind. Morgonen var god och jag inledde dagen med att hälsa på min älskade skola innan jag trippade vidare hem till min handledare Caroline. Tempot idag har varit grymt, på dagens planering stod det egentligen att vi skulle plåta på Österlen/utomhus i en död skog med råa kläder och naken finish. Men vädret busade med oss, så vi busade tillbaka och riggade upp i studion istället. ÅH, jag kan knappt bärga mig att visa bilderna när de är klara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0