01.21

Walla walla strawberries, igår åt och massvis!
Jag är förälskad i denna stolen som är en blandning mellan Rococo och Gustaviansk stil, från Geromar

Snäbbt som fän

SOffan är näjs efter en lång dag med slit och släng. Massa cheesecake-ätande dvs.

Extra tjock digestivebotten och kär-i-bär-influenser. Åhwwe.

Längtar efter att få klä mig i tunna material och se solkatter på gatan

Tjingeling mina favvisar, asså klockan närmar sig halv 02 och jag fick just reda på att jag inte behöver gå till skolan imorgon. BEHÖVER inte, eftersom allt är inlämnat och klärt. Fyfyfy vad jag njuter av att jag inte har några fler deadlines att hålla innan sommarlovet! HIttade en rätt ball spellista för några timmar sedan som delvis inte släpper taget om mig och för det andra så kan jag inte sluta pula med den nya designen... Chattar med en klippa till klasskompis på fb som ska hjälpa mig att uppfylla those dreams eftersom jag är ganska hopplös med koding etc. ETC, vet knappt om det heter så ens haha. Kryper ner nu och låter listan spela vidare, ovan klistrade jag in några bilder från helgen och några från arkivet. Sweet dreams ♥

Kommentarer
Postat av: JULIA

älskar din blogg, woopaa!

2012-06-04 @ 07:10:54
URL: http://juliajasmine.forme.se
Postat av: Cecilia

Du är verkligen SÅ förbannat söt!

2012-06-06 @ 15:40:03
URL: http://vagenupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0