15. STUDENT PÅ BOSJÖKLOSTER SLOTT


Far var fin

Famly ♥ fr vänster: Ellen, Robin, Miisen, Alle, Sara & jeg





Bromance


Carlisen


Refill


Kätz

Julius Ceasar & jeg

Twin1 - jeg - twin2

Lillis & jeg in ey great mood

From where I came. Mina fina ♥

15/ Pictures from last friday


Wääh, tjenis alla avdankade pardeymonster! Jag lever det klassiska sommarlovslivet utan dagsrytm eller måsten. I torsdags startade jag mitt livs sista sommarlov och i fredags tog min storebror studenten efter en fyraårig gymnasieutbildning. Fan alltså, jag är så jäkla stolt över dig Alle. Han skulle nämligen tagit studenten förra året men efter cellgifter och återhämtning bestämde han sig för att koncentrera sig på det och gå ett år till för att plugga i lugn och ro. Och för att fira detta hyrde vi Bosjökloster slott, bjöd in de alldra härligaste katterna, åt som om de vore den sista måltiden, dansade vilt och bara levde loppan såattsäga.... Som en bal på slottet. Det var nog årtiondets bästa fest och tårtan var näjs. Ångrar lite att kameran inte fick komma fram så ofta som jag velat men den cirkulerade runt så vi lyckades fylla iaf ett minneskort. Nu dyker jag ner i sängen igen, drar för gardinerna och klickar igång How I met your Mother. Tjingeling! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0