Jag söker efter silly things i mitt liv.

En instauppdatering från igår: Mamma äter frukost i paradiset. Fyfyfy vad fint. 
Jag har blivit en, håll i hatten, ligga-i-sängen-med-tindning-och-kaffe-gubbe. Åh. 
 
Hej cooling, du igen? Hoppas att du bara gör det allra allra bästa av denna dagen idag, ja sådär stod det i mitt horoskop imorse. Och hur mycket bättre blir det egentligen än att tvingas vara hemma och, mysa? Jag ska ju somsagt gå på pencillin i tio dagar med mina svinkoppor och med det blev jag beordrad av mamma och pappa att stanna hemma och ha det bra. Pust. Igår bakade mamma chokladbollar och jag vet inte riktigt hur vi kom in på ämnet men vi snackade iaf om döden. Extensiella frågor har alltid intresserat mig. Dock känns det ibland som att de svaren ligger begravda i ett svart hål i hjärnan som ekar lite läskigt. Ryser. Men när jag tänker på döden blir jag så peppad på att göra saker, att det är JAG jag JAG som bestämmer vad som kommer att ske i mitt liv. Simple as ass, istället för att bli rädd och ledsen som jag blev när jag var liten får jag sån sjuk energi av tanken. Och just det, jag älskar the Holiday. Vilken tjej gör inte btw. Men repliken ''Silly? I'm looking for silly things in my life.'' kanske inte är ordagran, men SÅ så söt. Och sann. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0