PETRA TUNGÅRDEN // OUTRAGEOUS FLASHBACK USER!

Bildkälla / Petras blog
& sedan kikar du nedan på flashback-killens rage. Haha puss.
 
Igår satt morsan och jag och googlade lite olika hemsidor för att beställa ett nytt bankkort med personlig bild etc. Helt otroligt svårt alltså. Vi hamnade på flashback och läste att vi tydligen inte är de enda som kissar på dagens teknologi. Och påtal om krönikörer och ärlighet, tacka vet jag Petra Tungårdens senaste krönika i Cosmo ''Så stalkar du din drömman.'' som i stort handlar om hur du ska närma dig ditt span på ett smidigt sätt, eftersom svenska killar behöver en riktig flirtakut. Åh kvinna, thirty (24) dirty flirty varning på dig och din coola du:ighet.
 
 
♥ __________________________________________________________________________________ ♥
 
 
 
Måste hata av mig lite. Jag råkade ha sönder mitt bankkort i lördags och tänkte att det kanske vore smart att ha ett nytt. Analoga pengar är inget för mig. Tänkte att vi levde på 2000-talet så att det skulle gå smidigt att göra över nätet. Fine. Men du får ta mig fan fylla i allt från vad du tjänar, dina skulder och om du fantiserar om smutsiga sockar när du runkar. Orka! Fyra jävla sidor med skit att fylla i. No facking way!! Så jag ringer "personlig service". Personlig my ass! Man måste minsann knappa in nån jävla personlig kod för att prata med nån mupp. Så jag fick lägga på då jag saknade kod.

Telefonbanken liksom, hur otidsenligt som helst. Och de där satarna på banken har tjatat på mig i flera år om att jag ska skaffa det. Kamma er för helvete, telefon är passé! *grr27* 

Jaja, jag biter ihop och ringer nån svettig stjärtnisse på internetsupport och berättar om mina bestyr. Jag sa till honom att jag fattar att jag ringt fel, men att jag egentligen bara behöver ett tel.nr till någon verklig människa. Och det kanske han kunde ge mig. Nädå. Han råder mig, surprise surprise, att via nätet regga mig för... telefonbanken! Ok då för fan i helvetes jävlar, jag gööör väl det då! Loggar in, knappar in säkerhetskoder hit och dit och... "vi har för närvarande tekniskt fel, försök igen senare". Jag har provat de senaste 30 minutrarna och det går fan inte. Så nu skiter jag fan i det. Och jag ska AAAAAALLLLLDDDDRRRRIIIIGGGG regga mig för någon jävla telefonbank, det kan jag lova. *mini* 

Ska det vara så jävla omöjligt att få prata med en vanlig människa, säga "hej, jag vill ha ett nytt kort för mitt är sönder". Nänä, det går ju inte. Det vore ju smidigt. Jag behöver prata med en verklig människa i 2 sekunder. Men nänä... Fyll i en massa tjafs om arbetsgivare och svett. Va fan. Jag vill bara ha ett kort på samma premisser som tidigare. Extra kort. För fan.

Nu ska jag gå och göra sönder något så hårt jag bara kan. Ni på kollo kan dra åt helvete ni också. *mini*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0