ETT BREV HEM

photo/edit Josefin Hey, jag
 
just precis exakt just nu sitter jag och pysslar med bilder nere i lobbyn för att en gång för alla få in dem här på bloggen, men det verkar som att vi får vänta tills nästa år... AH, that's dramatic! 2013, jag har goda planer för dig. Efter att ha spenderat närmare fyra veckor på andra sidan jorden, ni vet stället man sjöng om på julavslutningarna i ''Tänd ett ljus'', har jag sorterat en hel del i mitt liv. Lite distans kan göra stordåd, + göra hjärtat starkare. Att se saker som bara sker på film. Den värsta sortens. Tänkte att detta brevet skulle bli långt och rimma mellan randerna, men just nu vill jag bara krypa ner hos familjen som dragit in på rummet för att titta på Solsidan.... vi kanske ska se det som en flaskpost istället, en flaska som hittat rätt. Jag vill att ni ska veta en grej, får ni någonsin möjligheten att åka till ett place ni annars aldrig hade planerat att besöka, do it. Det händer så mycket oförutsägbart runt om kring dig, som också händer i dig. Som kittlar i själen. DETTA ÄR VERKLIGHETEN. Jag är SÅ himla nöjd med 2012, det känns som att detta bara var en mjukstart av allt fint som kommer att hända 2013. Mitt internet vill tyldligen inte att jag ska göra en årsresumé i bilder så jag kan bara hälsa dig 2012, tack som FAN. Tack för allt fint, allt fult och allt som hände där emellan. Min bror blev frisk från cancer, Magaluf bjussade på två varma veckor med tio härliga favvistjejjer, jag fick tillbaka det som en gång var mitt (my treasure, honom), jag lärde känna sjukt spännande människor, jag fikade x500, hade det bara jävligt bra, och detta var året jag fyllde 18.
 
Bilderna ovan har jag tagit jag på Sara Woodcraft, vårt snickeri här i Filippinerna som föddes hösten 2012. Jag är så stolt över min familj, över päronen som aldrig slutar imponera och kämpa, och över min bror som har bott här i fyra månader för att styra skeppet åt rätt riktning. Jag älskar er, och jag älskar er där hemma, med världens största, hårdaste och blötaste puss önskar jag er en helhärlig nyårsafton!!

Kommentarer
Postat av: hanna

Det låter som att du hade världens finaste 2012, hoppas att du får ett lika fint (om inte lite bättre) 2013. kram på dig

2013-01-11 @ 09:00:10
URL: http://hannaalthea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0