IPHONE UPDATE: little things

Tjenis finis! Idag är det också en väldigt speciell dag för maj, designprofilen som jag ska läsa fram till studenten drog igång 08.30 i de nya lokalerna på skolan. Eftersom vi inte fått tillbaka våra datorer än har vi mest pysslat, och pysslat, oooooch hängt på vår balkong som fanns intill vårt klassrum. Och fått larver i vår mat på lunch (SANT). Haft en dålig dag (FALSKT). Sen har jag mestadels myst jäklar i det i mina nya shorts från forever21 och beundrat mitt ätbara iPhone case som mamma och pappa flugit in från Hong Kong. Nu slänger jag mig i soffeloffan och gör vad man nu sysslar med i soffan. KUDDKRIIIIG


Kommentarer
Postat av: sara

åh vad söta shorts på en finis :)

2012-08-26 @ 23:31:24
URL: http://misssteinholtz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0