Sunrise, looks like morning in your eyes



Min dag har varit riktigt go. Först av allt att komma till skolan och bli påmind om hur fina människor jag är omgiven av och sedan att ta en fikis med en gammal väninna OCH hitta drömshortsen. Vi fick sluta halv 11 idag efter nationella proven. Skolverket har lyckats igen, världens tråkigaste ämne att skriva om (vi hade uppsatsskrivning på engelskan) och vi fick välja mellan två olika ämnen. Jag valde traditioner och högtider (tror jag att det var, eller vad betyder custums?), men det gick la fint ändå. Dessutom smakade jag en ny muffinsmak på EH idag, morots-kaka-muffinsen. It made mama proud.... om ni inte redan smakat den tycker jag att ni ska ge den en chans!

Kommentarer
Postat av: Alex

Otroligt fresh!

2011-05-04 @ 22:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0