En strålande morgon i Maj



Andas in och andas ut. Jag har sovit som en prinsessa inatt, och vaknade upp av solens strålar genom förnstret, eller egentligen var det inte lika glamoröst - det var faktiskt syrran som fick frispel och drog av täcket i all hast. Jag har precis ätit frukost med familjen i det vackra vädret, och hela mitt ansikte kliar sönder. Jag är fullt berädd av lösa ut ögonen tre gånger om, halsen kliar, ansiktet kliar och näsan kliar. Jag har aldrig reagerat såhär för pollen innan så jag är osäker på att det är det faktiskt. Annars är jag allergisk mot nötter och de flesta frukter med kärnor i. Men jag är ung och dum och äter det mesta ändå (förrutom nötterna, det funkar helt enkelt inte) och sen får jag ta smällen resten av dagen. Nu ska jag och mamma hoppa in bilen i våra mysdressar och göra några ärenden innan festen ikväll, vi hörs sen!

//jag för några veckor sedan i en stor linnetunika som var mormors. Miss you ♥


Kommentarer
Postat av: hannah

hollywoodfamiljen hey på nya äventyr! ruskigt det där med pollen! ha en fin dag och framför allt en fantastisk kväll, och grattis till att din bror är frisk. Åh vad jag är glad för er alla! kram

2011-05-07 @ 12:40:09
URL: http://coffeeworld.blogg.se/
Postat av: elin

du är så fin.

2011-05-09 @ 17:04:44
URL: http://cinquantejours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0