In this world full of traffic

Mina glädjetårar. Min Mia. Allt vi har gjort, allt vi har, allt vi har framför oss. I wanna be all the world to you, en syster som kom ut från ett annat hål. Då menar jag förståss inte gumpen fast det är lätt och tro, min lille skit. Jag är så tacksam att det var just dig jag träffade 1997 med spade i hand och solblekta flätor på varsin sida om ditt alldeles perfekta ansikte med isblåa, runda ögon och ett leende som bjöd in mig till en livslång vänskap. Jag är så tacksam att det var just dig jag mötte i denna gigantiska värld, det är ingenting annat än ödet. Vi slår varandra en signal ibland bara för att säga att vi älskar varandra, på kvällarna finns det ingenting bättre att fortsätta drömma om

Efter en kortis i skolan begav jag mig hem till Mia, och på vägen till stationen fick jag syn på ett litet stånd där det satt en trevlig liten gubbe. Försäljningen såg inte ut att gå så bra, så jag drog nog upp hans förtjänst idag med 150% genom att köpa med mig en liten knippe till Mia. Jag uppskattar dig


//ph by me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0