Fun fresh fierce



Det är en strålande solig Torsdag (tro mig, den kan vara strålande molnig ibland)! Jag och Jenny taggar inför ett skolarbete som vi precis har snackat ihop om oss, snacka om att smida planer.. Det kommer att bli både roligt och lärorikt, det är nämligen så att vi på mediekunskapen ska komma med en programidé. Vi ska alltså utforma ett program, göra en trailer eller liknande, lägga upp en affärsidé samt göra en en realistisk marknadsföringsplan osv. Jag berättar mer om detta snart, det kommer att bli sjukt flippat.

Precis som denna dagen, den är helt underbar. Mamma och pappa åkte till USA för någon timme sedan i fem dagar så det råder FF hemma i The Hey house. Men fester och liknande blir jag utan tyvärr, tyvärr... Jag och lillasyster får mysa järnet hemma, baka och chilla. Imorgon är det våffeldagen, jag är lycklig. Nu ska vi springa och äta i matsalen, spaggeti bolognais. See yal

//me by me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0