Dagens tips!

Det har varit en finfin torsdag. Vi avnjöt senaste avsnittet av Solsidan på mediekunskapen, det programmet är störtskönt rakt igenom. En och en halv timmes deeptalk men Jennan var bara mysigt och avkopplande från medieproduktionen. Daniel vår lärare vägrade visa sin tatuering längst hela ryggen så vi strejkade och efter skolan tog jag ett stadigt grepp i Rebeccas krage och drog med henne till Espressohouse för att bjuda henne på en härlig fika.

Jag kom jag njöt jag segrade. 2 timmar senare var vi fyllda av glada skratt och jag blir alltid så upprymt av denna fina tjejen. + Att ett killgäng kom framtill oss när vi var mitt uppe i fikan och frågade hur gamla vi var och om vi ville ha deras sista fribiljetter till en nyöppnad nattklubb i Malmö som skulle öppna imorgon fredag. Självklart är vi 18år ja, fribiljetter för 250 tackar man ju gläderligen ja.. Synd att man är ett barn. Så imrogon är det Let's Dance med frugan.. Här var det livat i holken


Dagens tips Rebecca (min fru) introducerade mig för mikrovågsugnen på Espresso idag. Dagens tips är att värma era bakelser innan ni gluffsar i er dem, de är inte fagra, men det blir en helt annan smak. Mummmsss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0