den bästa medicinen för mig är inlägg som dessa


//me by me

En Timbuktu-inspirerad rubrik, men för att vara exakt vill jag göra en liten ändring. Fina sommardagar med Isaak, familj och vänner och faktiskt den absolut bästa medicinen för mig! Jag har spenderat 7 underbara dagar i Stockholms skärgård med min prins och hans familj - utan el, täckning, varmvatten, internet eller andra överskattade hjälpmedel. Ön som vi bodde på heter Lilla Valön, utrustad med 6 små stugor och mysvänliga klippor. Vi har värmt oss i sauna och duschat i havet, kanotat och en dag tog jag och Isaak oss in till Stockholm, Södermalm och Gamla Stan och mös en hel dag av strålande väder och framför allt, varandra! När jag får tag på min laddare som är på vift ska ni minsann få del av det goda! Nu ska jag och pappa hämta min saknade storebror på Kastrup i Köpenhamn som har varit på Gran Canaria i 2 veckor. Hasta la vista ♥ i'm out of hereeee

Kommentarer
Postat av: madde

saknar dig jossäh! <3

2011-07-10 @ 21:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0