Under the coconut tree you'll be chillin' with me



Mohombi har nyligen levererat en ny låt som passar mig perfekt en afton som denna. Den friskar upp och påminner mig om att det inte är långt kvar tills jag beger mig neråt. Fysiskt sätt har det varit molnigt och tugnt hela dagen, men med mina personliga solsken i skolan spricker det alltid upp när jag ser dem. Oh rainy Wednesday, angels are crying. Mormor fyller 70 bast idag, det känns konstigt när det står på facebook att Kerstin Andersson har födelsedag idag. Jag vill ringa, sjunga och stå på händer i poolen i Memphis som vi gjorde för mindre än ett år sedan. I'll make u proud girl, happy birthday

//me and lil' sis.. n my nose

Kommentarer
Postat av: Anonym

den heter tree inte three, låten alltså

2011-04-14 @ 15:32:38
Postat av: Hey

Haha tack, det är en stavning som hemsöker mig alltså

2011-04-14 @ 18:03:40
URL: http://josefinhey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0