Dont forget your pen

Nu ligger jag och Rebecca och lyssnar på Tracy Chapman och chillar livet av denna ynka ledigheten man får. Gårdagen blev extremt lyckad, men det var ju redan förutsägbart. Vi glömde att kolla på My Camp Rock som hade final igår (fan!!) men vi tittade på reprisen imorse ist hehe. Vi lyssnade på musik och bara tramsade oss hela kvällen, supermysigt hjärtat, det får vi ta och göra om snart. Rebecca sticker runt 3, om ungefär en timme. Jag ska strax hoppa in i duschen och sen städa på mitt rum som för tillfället ser ut som Hiroshima gjorde efter atombombningen 1945. Utan krydd och så..

Jag ska ta tummen ur rumpan och slänga upp bilder på gårdagens lilla shopping, ha en mysig lörrdag allihop!

Titta vilken söt liten skrivbok jag fick av farfar, någon känner visst sitt senila barnbarn allt för väl..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0