Tjena mittbena



bild från igårkväll.

vilken härlig dag, livet leker. hade lång sovmorgon imorse och det var verkligen underbart. jag satt framför MTV en bra stund och åt frukost innan jag skulle sticka till bussen halv 12. solen har tittat fram under hela dagen och man blir bara så glad när det är fint väder. solen brände nästan i middags när jag stog och väntade på bussen, härligt! dagen i skolan gick ju jättesnabbt med tanke på att vi bara hade en lektion.

sen efter skolan stack jag med tjejerna till SubWay i väntan på tåget. väl framme i Höör gick jag och mötte bff för en heldag av mys. vi gick upp till konsum och handlade mat och ben n jerrys. efter det gick vi hem till Mia och började med matlagningen och njöt av en burk Half Baked. när visaren stod på 6 drog vi oss mot gymmet för ett hårt pass. det kändes verkligen underbart i kroppen efter timmarna på gymmet, sedan joggade jag och Mia hem till henne där pappa väntade. tack för idag alla underbara människor, och jag vill även skriva en liten hälsning till Esther som är i London. hoppas att du har det superbra, vi saknar dig i skolan!

se vilken vacker syn nedan. påtal om lycka och vacker - nu ligger två paket på posten och väntar på mig, spännande! sweet dreams ♥


Kommentarer
Postat av: Esther

men josefiiin, jag är inte i london, är i paris ju! haha, men puss, saknar dig/ er också!!

2010-09-03 @ 22:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0