Kun For Mig Medina

good morning sweethearts! solen skiner inte, men ändå känner jag mig som en sol inombords. jag vaknade runt 10 och min buss går halv 12. efter den enda lektionen jag har idag (mediekunskap) sticker jag hem till Höör igen och går direkt till gymmet och tränar kontidion och styrketräning. jag har inte mycket mer att säga än att ni får ha en härlig torsdag allihop! ♥

idag kör jag på lockar, ljusrosa basker - H&M, mullvadsfärgad långärmad - BikBok, slitna jeans - Levis, Vagabond sneakers - Scorett, ljusrosa kort jacka - GinaTricot och scarf från VeroModa. till det har jag silvriga och puderrosa accessoarer. kram!



Kommentarer
Postat av: camilla

Gud vad fint hår du har sötis! :D <3

2010-09-02 @ 18:35:44
Postat av: bästis

logga in på msn prutten ;*

2010-09-02 @ 21:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0