www.modekungen.se

Godmorgon mina solstrålar, hoppas att ni har sovit minst lika gott som jag har gjort inatt. Jag vaknade upp runt 10-tiden liggandes brevid min Madde. Lördagen igår blev riktigt mysig, god mat, läskiga filmer och massa gottis - och en härlig Madde till sällskap. Detta får i göra om snart igen!

Detta är en sån typisk skånsk söndag, den är ruskigt grå och regnet öser ner. Jag har haft lite mini-spa innan och ligger nu uppkrupen i soffan med täcket, sneglar på idol-reprisen och värmer fötterna mot brasan. Jag fick aggera barnvakt idag åt lillsyrran eftersom mamma stack till jobbet, vi ska nog slänga ihop en negerbullesmet snart och sätta på en film att mysa till. Jag saknar männen i huset - Alle är på Grand Cararia och lider av 30 grader och pappa är i USA med jobbet. Stackars människor, tufft liv

Kängor med snörning från mk.se


Kommentarer
Postat av: Anonym

för ett tag sen hade du uppe den låten "kun for mig" med medina.. men du kanske vet vad den låten heter när de sjunger om öresund, en tjej och en kille på danska och svenska? :D

2010-10-24 @ 18:55:49
Postat av: Josefin Hey

Usch jag kommer ihåg att jag letade efter den skitlänge.. Asså den låten med dansken och svensken haha. Men har helt glömt det :(

2010-10-24 @ 19:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0