Himlen var oskyldigt blå

Godkväll alla godingar där ute i höstmörkre! Det har varit en otroligt slapp och härlig måndag idag, jag har verkligen bara laddat batterierna som någon medelålders gumma på konsum skulle sagt. Jag passade lillasyrran några timmar för mamma och pappa har varit på föräldramöte på min skola. Mer har faktiskt inte hänt idag, jag har ätit massa gott och det bar av för en lång runda i det vackra vädret innan. Och som jag hade förespått slutade den vid bryggan, där låg jag i solen en lång stund och njöt med skön musik i lurarna. Min lilla tjockis var troget vid min sida. (Lovis får valpar om 2 veckor!)

Imorgon ska det också bli fint väder, håll tummarna allihop!
För allt blir automatiskt mycket lättare och roligare då. En lång skoldag väntar imorgon och några timmar på gymmet, resten får bara komma som det vill. Sov nu gott med er allihop,




Kommentarer
Postat av: nyfiken skit

Jag har märkt att du aldrig skriver att du ska göra läxor och sånt..

Får/har du aldrig några läxor? :o



Nyfiken skit, det är vad jag är...

2010-10-11 @ 21:52:29
Postat av: Josefin Hey

Sanningen är att jag skiter i läxorna!..



Nej om man så väl kunde det skulle jag. Men klart gör jag läxor, men vi får faktiskt inte så mycket. Våra lärare tror på att studa mycket på lektionerna sen vara ''fri'' på fritiden. Rätt bra upplägg tycker jag, mer tid att chilla på! :D

2010-10-11 @ 21:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0