Aurora



Helskönt att jag slutade kvart över 11 idag. Mindre stimulerande var att dagen har fått gå till största del till massa pluggande. Bänkade mig framför en film som jag laddade ner igår (som vi sett i skolan och ska analysera, Fight Club.) Började även på en novell till svenskan som ska vara färtish på torsdag, jag som har så jäkla svårt för att skriva något bra på beställning. Men jag är jäkligt motiverad just nu, har massa bra anledningar att verkligen ge järnet för. Sweet 16 om 15, jul inom kort samt nyår. Björnrike med vännerna och sen en dunderresa som håller på att planeras sommaren 2011. Men vi måste komma ihåg att vi ska leva NU. Så nu går jag och plockar ut ett Marabou ur kylen. FRedens

Kommentarer
Postat av: Jonte

Jävla lyx ni har som har fått sett Fight Club i skolan. Vi brukar bara få se på skit filmer som "Damernas detektivbyrå" så kommer du här och säger att ni får se på Fight Club. Hoppas att du uppskattar vad du får.

2010-11-15 @ 21:23:20
Postat av: Josefin Hey

Haha men jag har ungefär 3438493849 andra läxor också. Jag är superjosse, klarar allt!

2010-11-15 @ 21:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0