Clean

hej gollegrisar! pust pust pust. nu har jag faktist hunnit städa mitt rum också, känner mig riktigt duktig. jag vågade inte ta före-efter bilder för då hade ni nog blivit svårt chockskadade, och det vill jag inte riskera att mina läsare blir. allvarligt...

därför får ni bara efter bilder haha.
pussar & kramar eran josse!


haha ser ni vad jag lyssnar på på datorn?
nu ska vi ha en liten tävling. och den som svarar rätt får ett pris som ni varken kan hitta på kissies eller fokis blogg. ni vinner en städning av mig ;)! ingen vill väl missa ett sånt här erbjudande?


Kommentarer
Postat av: maddäääh

du lyssnar säkert på den dära sonne - rammstein på spotify :D haha, och nu kom jag att tänka på att jag måste lyssna på den för det gick ju ikke igår :)

+ ditt rum är så mycket mysigare än mitt så tyyst :(

2010-05-01 @ 16:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0