''Vi är perfekta''

det finaste en tjej kan ha är en riktigt bra vän, en bästa vän kanske är det rätta ordet. hon är den tjejen som alltid står vid min sida och aldrig skulle gå bakom min rygg. jag kan ligga bredvid dig, gråta ut i dina armar eller ha det bästa skrattet någonsin med dig, och jag känner mig alltid lika trygg. vi lovade varandra att alltid vara bästisar på dagis, och det är det är ett löfte jag aldrig kommer att bryta. och vi delar allt. när jag är hos dig är din familj min, och när du är hos mig är min din. allt mitt är ditt helt enkelt, för det är så systrar gör - delar med sig till varandra. jag satt precis och pluggade och tänkte på dig. att om jag någonsin skulle förlora dig hade jag inte vetat var jag skulle ta vägen. vi har båda bra och dåliga sidor, men när vi slår oss samman blir vi perfekta

jag älskar dig mia luise jönsson, med hela mitt hjärta

nu ska jag plugga vidare,
pussar & kramar eran josse!





Kommentarer
Postat av: bästisen

naww :') vet inte heller vad jag skulle gjort utan dig. har många nära vänner men inte nån som dig, som jag alltid kan lita på till hundra procent! tänker ofta på alla våra roliga, knasiga, söta minnen vi har. det gör mig glad!



"vem är din bästis?" (hahah josefin 7 år)



det kommer alltid vara du, det kan du lita på! (LL)

2010-03-03 @ 20:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0