So what if it's hurt me

jag känner mig så himla snäll just nu, så det kan väl lika bra fortsätta.
här har ni min spotify-list =)

varför bryr sig människor ofta om vad andra människor ska tycka, tänka eller säga? livet vi människor lever här på jorden är så himla kort och vi vet inte vad som händer efter, varför inte alltid göra vad man själv vill? om man är sig själv och någon klagar är det upp till dom om dom vill slöså så värdefull tid. att satsa på något man tror på är så himla viktigt. om det finns något jag verkligen vill, ska inget hindra mig - sky's the limit. du är underbar, ingen är som du. klagar någon, kan du bara säga up yours eller något. don't let them say you ain't beautiful

var dig själv, alla andra finns redan

pussar & kramar eran josse!



indescribable happy


Kommentarer
Postat av: grevis,

I (L) YOU MUSIC!

2010-03-08 @ 18:42:58
URL: http://hagnerydochgiertz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0